Rossz kedvedre gyógyír. :)

2009.08.22. 20:52

szerző: KittyMano_0

Na mivel eléggé unatkozok, írok egy ilyet is... Mert tényleg jó!

Egyik nap nagyon rossz kedvem volt nekem is. Ezt persze a barátnőm is észrevette, Kriszti. Hála istennek volt egy jó tippje. ;) Aztmondta:

  • Hallgass beszívott zenét. :D (Reggae) Mert az vicces. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Egyél citromfagyit. - Megkérdeztem, hogy miért pont azt? Válasz: Én csak azt szeretem. És attól boldog leszek. (Szóval edd a kedvenc fagyidat, vagy nasidat. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • És nézz Stand Up Comedy-t.(Showder Club) Csak beírod a Youtube-ba. Nekem Kiss Ádám a kedvencem. :P De akár le is tölthetsz részeket. Csak rajtad múlik...

Nekem bevált, az biztos. ;) És néha még az is segít, ha vidám képeket nézegetek. :) Van egy nagyon jó oldal, csak angolul kell beírni, amire rá akarsz keresni. Én ma ezeket írtam be:

  • Flower(virág):

Mondjuk lehet, hogy ez nem annyira boldog.. Nekem pl. erről a képről a "Szeret, nem szeret?" jut az eszembe.. Döntsétek el ti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát nem szép? Képzeld azt, hogy ott vagy! És nincsenek gondok, fájdalmak... Vagy menj el te is ilyesmi helyre(hegy nem kell.. ×D ) . De csakis te! És vidd a naplódat. Abba írj le minden fájdalmat... Megnyugszol, jobb lesz utána! Vagy esetleg barátnővel is lehet.. És neki mondd el. :)

 

 

 

 

 

Hmm... azok a színek.. ^.^ Eszméletlen. Rám nagy hatással vannak. Viselj színes ruhákat! És kerüld el az energiavámpírokat! ;) ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Sphere(Gömb):

Ez olyan babás. :)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Színes kis golyók. :P Én ezt a szobámba elképzelném. Vizen úszva. :D Könnyű kis golyók. ;)

 

 

  • Rainbow(Szivárvány):

Pech... :) Szép kis cipők. Akár meglepheted magad eggyel. :)

 

 

 

 

 

 

 

Hát én ezt füstnek nézem, de ki tudja... Hangulatos, a lényeg ez. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyönyörű!! A lényeg: sose maradj otthon búslakodni.

 

 

 

 

 

 

 

 

Semmiképpen se hallgass szomorú zenéket!

És ha jólesik, SÍRD KI MAGAD. Amennyire csak tudod. Mutasd ki. Utána csináld meg Kriszti fantörpikus tippjét, majd ki a szabadba! Szerintem használ. :)

Ui.: Na meg az ÖLELÉS. Csodákra képes. :)) <3

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kittymano.blog.hu/api/trackback/id/tr801331383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása