Buliii.

2010.01.30. 19:49

szerző: KittyMano_0

Háthát.. :D úgyvolt, hogy nem megyünk el farsangra, aztán valahogy mégis odakerültünk. :$ :) Éés egyből megakadt a szemünk a DJ-n. :$ Gasparik Márk ♥ KURVAHELYEES:$:D Szimiék odarángattak, és csináltunk vele közös képet. :P :D Átkaroolt ;D ehh. :D Amúgy utána kiderült ugye a neve. XD És rájöttem h ő a sulinkba járt .:O :D Nem tudtam h Dj lett Oo.. Nah m1.

:$ Aranyoos. :$ :)) ßäßäval. ;) IMÁDUNK <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Öhm. Először táncolni sem akartunk. :D Nekem fájt a fejem, + kedvem sem volt semmihez, szarkedvem volt. Igazából elsem akartam menni. :D Csak 3 srác is fűzött h menjek.. szóval. ;D Mindegyiknek bejövök.. :D :$ És ők is rángattak be. :D Meg ßäßä-t is . Utána már mentünk magunktól is ;) Aztán úúúgy táncoltuunk .. juj. :D ;) Még a fiúkkal is.:D Pedig nemszokásunk. :D :) azzal is táncoltam akinek bejövök szóval most happy. ×D ×$ Jóvolt az egéész. :) Bálkirály + bálkirálynő. Majdnem sírtunk.(NEMLÉNYEG. aki tudja, tudja, aki nem, az nem..) Egyik srác állítólag fel akart kérni táncolni. :D(lassúzni..xD) Meg nem merte megfogni a derekam.. ×D Hát.. :D m1.. :DD

Annyira élveztük a végére a bulit, hogy még a szar Tankcsapdára is táncoltunk, és üvöltve énekeltük. :$:DD MIATYÁNK KI VAGY A MENNYENKBEN MONDD CSAK, MELYIK AJTÓN MENJEK BE? (8) :D Hazafelé is énekeltük. ×D Mint a részegek. :DD Nagyon jóvolt.. :) Jövőre lesz a legjobb. :$ Kiváncsi vagyok ki lesz a bálkirálynő + király... :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kittymano.blog.hu/api/trackback/id/tr841715504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása