Hol is kezdjem? Vivi volt a legjobb barátnőm.. És NAGYON HIÁNYZIK! 
De ő most az "öngyilkos leszek minden szarért" barátnőjével van..

.. Nagyon sokat veszekedtünk.. De nagyon szerettem, és ő volt a legjobb l.b-m. ='( Ha most összevesznénk valamin, tuti, hogy nem érdekelne mi az a dolog, biztos egyből megbocsájtanék. Az biztos, hogy nagyon bánom már, hogy összevesztünk.. :( Csak ő ezt nem tudja.. Egészen a mai napig.. De ezzel nem megyek többre, ettől nem fog megbocsájtani, és nem leszünk ismét legjobbak.. Ennyi..

Egyébként úgy lettünk bestek, hogy voltunk vagy 4-en előtte, de a többiek nem foglalkoztak velünk, csak mi ketten hívtuk egymást stb.. és így.. egy széép napon(L) Igen, és egy közös számunk is volt.. :D Gedeon bácsii a nőők bálváánya.(L) Jajj.. :D és amikor a mamájáéknál aludtunk.. az a sok röhögéés.. nagyon hiányzik..

És aztán egyik pillanatról a másikra kicsit megváltoztunk.. és egyre többet veszekedtünk.. de énekórákon a zene mindig összehozott.. most már ez sincs. ='(

Aztán Vivi 11 lett.. akkor kicsit be kell valljam, undok volt.. de ennek ellenére mégis szerettem. Akár hiszi, akár nem.. Miután 12 lett, kicsit javult a helyzet, de lehet, hogy akkor már én voltam rossz passzban? Ki tudja.. Talán lehet, hogy sok dologban igaza volt..?! De igen.. tudom sajnos, hogy az egyik rossz baj velem/bennem az, hogy borzasztóan makacs vagyok.. és néha haragtartó...

A lényeg, hogy borzasztóan bánok mindent, és nagyon nagyon hiányzik!!! De nem lehet mit tenni már, igaz?

Nagyon sok kép is készült rólunk. <3 MyVIP-en egy egész mappa volt rólunk, nálam is, nála is.. ennek már csak a helye sincs meg... ='( Szar látni, hogy a kedves mostani barátnőjével pózolgat pár képen.. és én már sehol sem vagyok...</3
Sőőt. most, hogy vele van, elég izé lett... kicsit hasonlít rá.. És nagyon hamar elfelejtett.. Nagyon rossz barátnő lehettem. ='( Már szerintem a végén nem is bánta meg, hogy összevesztünk..

És .. ő volt a legjobb lelki tanácsadóóm. :') De mostmár Y panaszait hallgatja.. Most már vele csinál képeket. És őt nem felejti el soha.

2 és fél évig voltunk barátnők..
A legjobbak...

Talán soha nem is szeretett, úgy, mint legjobb barátnőt? Talán nem is hisz benne... ='(..

A legrosszabb az egészben az, hogy nagyon fáj.. és sohasem sírhatok.. egyszer sem...

Sajnálom..Hiányzol nagyon ='(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kittymano.blog.hu/api/trackback/id/tr91155526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása