Kiss me. ♥

2010.01.18. 19:31

szerző: KittyMano_0

Ma szinte egész nap az volt a téma, hogy a csókot ellehet-e rontani. Mert nekem mondták ám, hogy szarul smárolok ;) Nagyon-nagyon sokan azt mondják, hogy else lehet rontani(szerintem sem), mert nincs megszabva, hogy hogyan kell.. szóval.. úgyis mindenki máshogy csinálja.. Beszéltem egy csajjal msn-en. Azt írja, először ő is elrontotta.  A pasi a szemébe mondta. Kérdeztem, hogy és mondta, hogy mit rontott el? Válasz: Igen. Nem találta a nyelvem. :'D Na hát ezaz! Ez egy dolog, szerintem ez még nem bénázás.. =/ Nem mindenki kezdi az elsőt nyelvessel. Ezwan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az egy dolog ha a pasinak nem tetszik a csókja, hát majd másiknak fog. ;D

Vagy ha szarul smárolok, hát tanítson meg ;D Nem? :P Szóval ha azt mondja nektek valaki, hogy rosszul smároltok, ne hallgassatok rá! SZERINTEM. Főleg ha az az illető a volt pasitok.. (N) Vagy kérdezz rá, hogy neki hogy tetszik.:D Nemtudom. De szerintem sem lehet elrontani. :)) Annak jönnie kell ♥

 

 

 

 

Egy csók annyira egyszerű dolog, hogy szinte fel sem tűnik. De ha jobban szemügyre vennénk, megláthatnánk, hogy minden csóknak megvan a sajátos jelentése. A művészet az, hogy meg tudjuk fejteni azt a bizonyos jelentést. A csók különböző emberek számára különböző tartalommal bír. A jelentés végső soron attól függ, aki a csókot adja és aki a csókot látja. A csók aktusa mindig ugyanaz. Mégis minden csóknak megvan a maga sajátos jelentése. Kifejezheti egy férj soha nem szűnő rajongását vagy egy feleség mélységes megbánását. Jelképezheti egy anya növekvő aggodalmát vagy egy szerető lángoló szenvedélyét. De akármit is jelentsen, minden csók egy alapvető emberi szükségletet tükröz. A másik emberhez való kötődés igényét. Ez a vágy olyan elemi erejű, hogy mindig megdöbbenünk, mikor egyesek mégsem értik meg!
  
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kittymano.blog.hu/api/trackback/id/tr741682900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása