szelleemeeeeek. O.o ×D

2010.01.09. 20:00

szerző: KittyMano_0

ez elég furcsa lesz... azzal szoktunk szórakozni h wcben hallgatózunk éés ilyen furahangok vannak..(suliban:$) .. ajtónyikorgás, kilincs...stb. de közben senki sincs bent.. elég para.szóval ott ülünk a sötétben, mellettem ül ßäßä fogja a kezem, másik kezében a telója( atúloldalon). előttem ül Vivi és Zsófi.. előrevagyok dőlve... félünk..:$ egyszercsak vki megböki az ujjával a vállam... Oo mondom nekik ki volt az? erre mi?? ... elmeséltem. és senki nem ért hozzám.. :S de így belegondolva nem is lehettek ők: ßäßä fogta a kezem, másikban teló.. Viviék meg ELŐTTEM!! és még a wc lehúzójához se érhettem hozzá, mert előre voltam dőlve.. ×S miind1, egyből kirohantunk, nem tudom mi volt az, de inkább nem is akarom tudni.. :SS

*félelmeteees.. visszakéne menni v nem?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kittymano.blog.hu/api/trackback/id/tr621659786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Pichi$ßäßä$ 2010.01.16. 18:42:09

Az durva volt!Még jó hogy nem engem böktek meg!mekkorát sikítótűnk!
süti beállítások módosítása