Pff...

2010.01.15. 19:24

szerző: KittyMano_0

Miksa megsértett. Ennyi. Ma nem volt semmi érdekes. Hazajöttem a suliból, levittem a kutyát, kikísértem Vivit a buszmegbe(buszoos sráác:$),hazamentem, ettem, megetettem a kutyát, utána a fél napot csak magamra szántam ×) ;D Ilyet is kell néha.:P Utána lehívtak Miksáék.. hát nem sokáig maradtam velük..-.-' =/ Feljöttem, sírtam, levittem a kutyát... És most itt ülök. Egészen 9-ig. Utána fogalmam sincs mi lesz, talán aludni kéne. Már lassan 2 hete tök kialvatlan vagyok, annyiiraa aludnéék már!! =/ Jó sokat. Szerintem ma hamar le is fekszem, és d.e. 10ig fel se kelek. :)) Már ha anyámék nem keltenek fel ;(

Hétvége.. Unatkozni fogok (N) Inkább lennék mostsuliban..Oo.. a többiekkel. <3 Mit csinálok én itthon??? :S

SZÜLINAPOMIG MÁR CSAK 32 NAP.:) 1HÓNAP1NAP. :) február 16:$ 14leszek :O :D Személyiii(L) Béna egy kép lesz, na mind1 .. ×DD

Puszpá.<3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kittymano.blog.hu/api/trackback/id/tr11675276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása