BEAUTIFUL DAY. ♥

2009.08.25. 19:19

szerző: KittyMano_0

Gyönyörű napom volt... :))

Reggel korán keltem(ez kicsit rossz volt a sok éjszakázás miatt.. :D). Miután apu elment dolgozni, sportolni akartam egy kicsit. Feljöttem a netre és kerestem pár videót. :D 1 órát tornáztam. Aztán most nem rég is... Utána befeküdtem a masszázsfotelbe és go zuhanyozni. :P HMM.. (L)Jóvolt. Tiszta luxus.. ×D Nemám.. :D Oyan boldog lettem. ^.^

SPORTOLJ TE IS SOKAT! ;)

Mert nagyon jó. :) Megnyugtat, boldoggá tesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kittymano.blog.hu/api/trackback/id/tr871337919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása