Holnap Akali. :))

2009.07.10. 20:52

szerző: KittyMano_0

Holnaptól egy hétig nem leszek. :P Reggel 11-re megyek az óriási bőröndömmel a suli elé, a buszhoz. (Ha elbírom. xD) Remélem jó lesz. :D Áá nagyon örülök már, úgy várom. :D Csak a vége lesz rossz... :( Az egyik osztálytársunk, Dorka elmegy a suliból. :( Gimibe. =/ Szóval utolsó nap valószínűleg bőgni fogok..meg nem csak én... ='/ Nagyon szeretünk Dorka! Hiányozni fogsz..(L)

Hmm.. kíváncsi vagyok milyen lesz a ház 1 hétig nélkülem. Jó? :P Vagy csendes? :D És vajon az új jövevény(hófehér törpehörcsög) fiú vagy lány? Merthogy akiktől kaptuk, azt mondták, hogy lány(nekünk fiú kellett volna)...Én meg megfogtam Apucit(idősebb fiú höri :D) és betettem hozzá, had ismerkedjenek. xD Erre összekaptak, én meg gyorsan szétválasztottam őket, és akkorát haraptak beléém... Áá.. :S Mindegy.. Aztán megnéztem, hogy tényleg lány-e, és nem. Legalábbis szerintem nem... Minden stimmel ami egy fiú hörinél kell, csak egy valami nem. Apám szerint nincsenek golyói. :D Ezért szerinte nem fiú.. :S Ráadásul dagadt is, kitudja, lehet, hogy vemhes. :S Ha lány :'D Ez jó azért... xD Ha pici fehér "kispatkányok" szaladgálnak majd az akváriumban, akkor lány. :D Majd kiderül. :D

Egyébként Hógolyó a neve. :D Az eredeti gazdája Hópihének nevezte el, de ez inkább lányos név. :D Amíg azt hisszük, hogy fiú, addig Golyó. Kész. :D Amikor összekuporodva alszik, úgyis olyan, mint egy hógolyó, szóval... :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kittymano.blog.hu/api/trackback/id/tr221239384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása